We gaan 15 september van start!

Klachten

Ondanks het feit dat wij altijd uiterst zorgvuldig werken en trachten de hoogste kwaliteit te leveren in ons werk, kan er altijd iets fout gaan tijdens een behandeling. Ook als u andere klachten heeft kunt u ons altijd bellen.

Wij staan open voor kritiek en zullen altijd proberen tot een oplossing te komen die voor beide partijen acceptabel is.

Mocht u een klacht willen indienen bij een officiële instantie dan kunt u daarvoor terecht bij de Koninklijke  Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde (KNMT). Wij zijn aangesloten bij de klachten commissie van het KNMT. Zij zullen uw klacht onpartijdig in behandeling nemen en u verder bijstaan.

Uiteraard stellen wij het op prijs als u in eerste instantie er samen met ons probeert uit te komen.

Door middel van onze kennis op het gebied van tandheelkunde en mondhygiëne kunnen wij u op een vriendelijke en professionele wijze behandelen. Bel ons voor een afspraak en ervaar het zelf.